88678
Book
In basket
Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie. To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox. Wartość firmy pod jego przywództwem wzrosła niemal pięciokrotnie, a on sam został uznany za jednego z najbardziej innowacyjnych i skutecznych dyrektorów naszych czasów. W tej książce Iger dzieli się lekcjami, które odebrał podczas kierowania Disneyem i zarządzania grupą 200 tysięcy pracowników, a także opowiada o niezbędnych cechach dobrego przywódcy: optymizmie, odwadze, stanowczości i bezstronności.
Availability:
Wypożyczalnia Działu Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 791 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Ride of a lifetime : lessons learned from 15 years as CEO of the Walt Disney Company, 2019
General note
Tytuł oryginału: The ride of a lifetime: lessons learned from 15 years as CEO of the Walt Disney Company.
Tekst także na wyklejkach.
Funding information note
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again